29.9.15

Zaczynamy!


Cześć! Fajnie, że jesteś.

Blog istnieje od równego miesiąca, a dopiero teraz powstała notka powitalna... Nie sądziłam, że tak długo może trwać ogarnianie całego burdelu i przełożenie tutaj swoich wyobrażeń wyglądu. Przyswojenie kodów, widgetów i innych rzeczy trochę mnie wciągnęło. Niestety mam pewną wadę - wiele spraw mnie rozprasza i zamiast zająć się jedną, najważniejszą w danym momencie, ja już czytam i analizuję inne. Stąd tak długi zastój.


Mogę jednak oficjalnie napisać, że zastój ten zostaje odwołany, a blog powoli zaczyna budzić się do życia, mimo że przed nami ta bardziej usypiająca pora roku. 

_______________________________

Blogi odwiedzam od bardzo dawna, sama kiedyś je prowadziłam. Codziennie śledzę kilka stron, odnajduję nowe, czytam bardzo różnorodne wpisy, nie zamykam się w jednym gatunku. Blogi traktuję trochę jak książki, bo nierzadko z postów płyną naprawdę wartościowe treści. 

Od jakiegoś czasu myślałam o założeniu swojej strony, ale chyba do tej pory brakowało mi odwagi. Jednak za namową moich dwóch największych kibiców (pozdrawiam Was!), postanowiłam znowu zacząć pisać.

Cholernie się cieszę, że coś się ruszyło. W końcu. 

Fajnie, że tu trafiłeś. Zostań. Będzie się działo! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 całkiem od czapy , Blogger